Przedsiębiorstwo Wodociągów
i Kanalizacji sp. z o.o.

Biuro obsługi klienta

Biuro Obsługi Klienta

Naszym celem jest zacieśnianie współpracy poprzez zindywidualizowane kontakty z klientem. Dla poprawy jakości obsługi interesanta PWiK Spółka z o.o. wyodrębniła organizacyjnie Sekcję Obsługi Klienta, której zadaniem jest załatwianie wszystkich spraw związanych z działalnością Spółki w relacji z klientem:

  • przygotujemy warunki przyłączenia do sieci wod-kan;
  • pomagamy załatwić formalności związane z podpisaniem umowy na dostarczanie wody i odbiór ścieków;
  • służymy radą w zakresie zagadnień technicznych oraz racjonalnego wykorzystania wody;
  • udostępnimy taryfy i wyjaśnimy zasady rozliczania wody i ścieków;
  • zajmujemy się obsługą wszelkich reklamacji dotyczących:
    • faktur;
    • rozliczania za wodę i ścieki;
    • zakłóceń w dostawach wody / odbioru ścieków;
  • udzielimy informacji, porady w zakresie naszych kompetencji na inne nurtujące klienta pytania/wątpliwości.

Jesteśmy dobrze oceniani

Wyniki przeprowadzonych w 2024 roku ankiet dotyczących satysfakcji klientów korzystających z naszych biur obsługi są bardzo zadowalające. Klienci, którzy wypełnili ponad 120 ankiet na terenie całej Spółki ocenili nas wysoko i bardzo wysoko.

Klienci, którzy wzięli udział w ankiecie odpowiadali na pytania dotyczące: pracowników Spółki- sposobu przyjmowania klientów, szybkości i poziomu obsługi, odpowiedniego wyglądu, warunków lokalowych i organizacyjnych

Ankieta przeprowadzona została w biurach obsługi klienta w Szczecinku, Barwicach, Białym Borze, Bornem Sulinowie i Grzmiącej. Pełna analiza ankiet poniżej:

Ankieta satysfakcji klientów

Nasze Biura Obsługi Klienta

Biuro Obsługi Klienta ( za wyjątkiem rejonu Biały Bór) czynne jest w godz. od 7.00 do 15.00 w poniedziałki, wtorki, środy i piątki, w czwartki do godz. 17.00. Wszystkie sprawy można ponadto zgłosić w siedzibach poszczególnych rejonów działania Spółki:

Biuro Obsługi Klienta Szczecinek
Adres: ul. Bugno 2, 78-400 Szczecinek
Telefon: (094) 37 533 19
Fax: (094) 37 533 33
Email: bok@pwik.szczecinek.pl

Rejon Barwice
Adres: Żytnik 3, 78-460 Barwice
Telefon: (094) 37 533 50
Fax: (094) 37 533 33
Email: barwice@pwik.szczecinek.net.pl

Rejon Biały Bór
Adres: ul. Nadrzeczna, 78-425 Biały Bór
Telefon: (094) 37 533 20
Fax: (094) 37 533 33
Email: bialybor@pwik.szczecinek.net.pl

Biuro obsługi Biały Bór czynne jest w każdy piątek miesiąca w godzinach 10.00- 12.00. 

Rejon Borne Sulinowo
Adres: ul. Targowa 5, 78-449 Borne Sulinowo
Telefon: (094) 37 533 70
Fax: (094) 37  533 33
Email: bornesulinowo@pwik.szczecinek.net.pl

Rejon Grzmiąca
Adres: ul. Bankowa 3a, 78 – 450 Grzmiąca
Telefon: (094) 37 533 80
Fax: (094) 37 533 33
Email: grzmiaca@pwik.szczecinek.net.pl

 

AKTUALNOŚCI

Godziny otwarcia BOK w dniu 24 grudnia br.

dodano: 20 - 12 -2024

Godziny otwarcia BOK w dniu 24 grudnia br.

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinku informuje, że w dniu 24 grudnia ( wtorek ) 2024 roku Biura obsługi klienta w Bornem Sulinowie, Grzmiącej i Barwicach będą czynne od godziny 7.00 do godziny 13.00.

czytaj dalej
Doceń naszą wodę

Prosto z kranu- smacznie, bezpiecznie, tanio. Obawiasz się pić wodę prosto z kranu? Przekonaj się, że nie warto.

czytaj dalej
Jakość wody

Sprawdź aktualne informacje o jakości wody oraz o jej twardości

czytaj dalej
Wysokość taryf

dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków

czytaj dalej
Dokumenty do pobrania

Najważniejsze dokumenty dostępne w formie elektronicznej dla Twojej wygody.

czytaj dalej