Internetowe biuro obsługi klienta
iBOK to wirtualne Biuro Obsługi Klienta, dzięki któremu Klienci on-line mogą uzyskiwać potrzebne informacje na temat swoich spraw prowadzonych przez Spółkę oraz mają dostęp do aktualnych komunikatów firmy. Dzięki IBOK Klient posiadający dostęp do internetu, może z dowolnego miejsca i o dowolnej porze sprawdzić stan swoich płatności, historię rozliczeń, zadać pytanie, zgłosić awarię lub pobierać udostępnione formularze pism. Podstawowe funkcjonalności IBOK (menu główne):
Klientów zainteresowanych korzystaniem z iBOK zapraszamy do złożenia wniosku o rejestrację w formie elektronicznej na stronie https://www.ibok.pwik.szczecinek.pl/ lub w wersji pisemnej w Biurach Obsługi Klienta zlokalizowanych w Barwicach, Białym Borze, Bornem Sulinowie, Grzmiącej, Szczecinku.
Szczegółowe informacje o systemie iBOK można uzyskać bezpośrednio w Biurze Obsługi Klienta w Szczecinku, ul. Bugno 2, tel. 94 375-33-19.
Regulamin IBOK obowiązujący od 01.06.2023 roku
Wniosek o założenie konta IBOK
http://www.ibok.pwik.szczecinek.pl
AKTUALNOŚCI
dodano: 02 - 04 -2025
Pij wodę z kranu, bo jest smaczna, zdrowa i tania. 1 kwietnia przekonywaliśmy o tym uczniów I Liceum Ogólnokształcącego im. Ks. Elżbiety w Szczecinku
czytaj dalejProsto z kranu- smacznie, bezpiecznie, tanio. Obawiasz się pić wodę prosto z kranu? Przekonaj się, że nie warto.
czytaj dalejNajważniejsze dokumenty dostępne w formie elektronicznej dla Twojej wygody.
czytaj dalej