Internetowe biuro obsługi klienta
iBOK to wirtualne Biuro Obsługi Klienta, dzięki któremu Klienci on-line mogą uzyskiwać potrzebne informacje na temat swoich spraw prowadzonych przez Spółkę oraz mają dostęp do aktualnych komunikatów firmy. Dzięki IBOK Klient posiadający dostęp do internetu, może z dowolnego miejsca i o dowolnej porze sprawdzić stan swoich płatności, historię rozliczeń, zadać pytanie, zgłosić awarię lub pobierać udostępnione formularze pism. Podstawowe funkcjonalności IBOK (menu główne):
Klientów zainteresowanych korzystaniem z iBOK zapraszamy do złożenia wniosku o rejestrację w formie elektronicznej na stronie https://www.ibok.pwik.szczecinek.pl/ lub w wersji pisemnej w Biurach Obsługi Klienta zlokalizowanych w Barwicach, Białym Borze, Bornem Sulinowie, Grzmiącej, Szczecinku.
Szczegółowe informacje o systemie iBOK można uzyskać bezpośrednio w Biurze Obsługi Klienta w Szczecinku, ul. Bugno 2, tel. 94 375-33-19.
Regulamin IBOK obowiązujący od 01.06.2023 roku
Wniosek o założenie konta IBOK obowiązujący od 01.06.2023 roku
http://www.ibok.pwik.szczecinek.pl
AKTUALNOŚCI
dodano: 30 - 09 -2024
(Aktualizacja) Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinku informuje, że Biuro Obsługi Klienta w rejonie Biały Bór przy ul. Nadrzecznej 1 będzie czynne w każdym piątek miesiąca w godzinach od 10.00 do 12.00.
czytaj dalejProsto z kranu- smacznie, bezpiecznie, tanio. Obawiasz się pić wodę prosto z kranu? Przekonaj się, że nie warto.
czytaj dalejNajważniejsze dokumenty dostępne w formie elektronicznej dla Twojej wygody.
czytaj dalej