Przedsiębiorstwo Wodociągów
i Kanalizacji sp. z o.o.

Internetowe biuro obsługi klienta

iBOK to wirtualne Biuro Obsługi Klienta, dzięki któremu Klienci on-line mogą uzyskiwać potrzebne informacje na temat swoich spraw prowadzonych przez Spółkę oraz mają dostęp do aktualnych komunikatów firmy. Dzięki IBOK Klient posiadający dostęp do internetu, może z dowolnego miejsca i o dowolnej porze sprawdzić stan swoich płatności, historię rozliczeń, zadać pytanie, zgłosić awarię lub pobierać udostępnione formularze pism. Podstawowe funkcjonalności IBOK (menu główne):

  1. Wiadomości i komunikaty – informacje zamieszczane przez PWiK;
  2. Faktury – informacja o wystawionych fakturach;
  3. Umowy – informacja o zawartych umowach;
  4. Odczyty – informacja o zafakturowanych odczytach;
  5. Rozrachunki – informacja o rozrachunkach;
  6. Zgłoszenia – możliwość zgłoszenia awarii lub innych uwag, zapytań;
  7. Analizy – analizy zużycia i opłat;
  8. Dokumenty – możliwość pobierania udostępnionych dokumentów;
  9. Dane Klienta – informacja o podstawowych danych Użytkownika;
  10. Wodomierze – dane identyfikujące wodomierze zainstalowane u Użytkownika;
  11. Ustawienia – zarządzanie danymi teleadresowymi konta iBOK.

Klientów zainteresowanych korzystaniem z iBOK zapraszamy do złożenia wniosku o rejestrację w formie elektronicznej na stronie https://www.ibok.pwik.szczecinek.pl/ lub w wersji pisemnej w Biurach Obsługi Klienta zlokalizowanych w Barwicach, Białym Borze, Bornem Sulinowie, Grzmiącej, Szczecinku.


Szczegółowe informacje o systemie iBOK można uzyskać bezpośrednio w Biurze Obsługi Klienta w Szczecinku, ul. Bugno 2, tel. 94 375-33-19.

Regulamin IBOK obowiązujący od 01.06.2023 roku

Wniosek o założenie konta IBOK obowiązujący od 01.06.2023 roku

http://www.ibok.pwik.szczecinek.pl

 

 

AKTUALNOŚCI

Awaria telefonów stacjonarnych

dodano: 10 - 07 -2024

Awaria telefonów stacjonarnych

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinku informuje, że z przyczyn zależnych od operatora telekomunikacyjnego awarii uległy telefony stacjonarne, w tym numer główny 94 37 401 39 oraz numery biur obsługi klienta we wszystkich rejonach działania. Zgłaszanie awarii możliwe jest pod numerem 994. W pozostałych sprawach tymczasowo prosimy o kontakt pod numerem: 668 489 539.

czytaj dalej
Doceń naszą wodę

Prosto z kranu- smacznie, bezpiecznie, tanio. Obawiasz się pić wodę prosto z kranu? Przekonaj się, że nie warto.

czytaj dalej
Jakość wody

Sprawdź aktualne informacje o jakości wody oraz o jej twardości

czytaj dalej
Wysokość taryf

dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków

czytaj dalej
Dokumenty do pobrania

Najważniejsze dokumenty dostępne w formie elektronicznej dla Twojej wygody.

czytaj dalej